Hledáme nové majitele našich poboček ve všech krajích ČR
- Celá ČR
- EVROPA realitní kancelář
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | třída Kpt. Jaroše 1928/9, Brno, 602 00 |
Firma | Diecézní charita Brno |
Kategorie | Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka |
Min. vzdělání | Vysokoškolské / universitní |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Pokročilý B2) |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Jsme jedna z největších neziskovek rozesetá po celém Jihomoravském kraji a části kraje Vysočina. Nabízíme velice široké spektrum služeb a stejně tak je i různorodé složení našich týmů. Ale všechny nás při práci motivuje společný záměr - pomáhat lidem, kteří si pomoci nemohou, a podporovat samostatnost těch, kteří si pomoci neumí, vracet důstojnost do života všem našim klientům. Toto velmi formuje pracovní prostředí, náladu a důvody proč s námi mnozí zaměstnanci vydrží i několik desítek let.
Pracujete rádi s čísly, ale nechcete jen počítat zisky akcionářů? Oceníte smysluplnost své práce před vysokým finančním ohodnocením? Zajímá vás, kolik v dnešní době stojí pomoc potřebným? Přidejte se k nám a pomozte nám ji efektivně řídit.
Naší hlavní činností je pomoc těm, kteří si pomoci nemohou nebo neumí. Nabízíme širokou škálu sociálních i zdravotních služeb. Hledáme ekonoma, který dokáže pojmout složitost ekonomiky velké neziskové organizace, který umí čísla interpretovat a přetavit je ve správná rozhodnutí, který zvládne uřídit miliardový rozpočet. Hledáme ekonoma s velkým E.
Složitost financování neziskové organizace klade velké požadavky na logické uvažování a schopnost se na čísla podívat „z vrchu“. Je potřeba mít ekonomický nadhled, a zároveň se někdy umět ponořit pod povrch a pochopit věc do hloubky. Proto vyžadujeme zkušenost na pozici ekonoma ve velké organizaci nebo v neziskovce, protože systém financování je u nás opravdu jiný.
Zároveň se jedná o manažerskou pozici – ekonom řídí účetní oddělení, projektové, mzdové a je součástí ekonomických rozhodování v organizaci. Takže to rozhodně není jen o číslech, ale též o práci s lidmi. Je pravou rukou vedení v ekonomicko-manažerských otázkách.
Ideální nový kolega či kolegyně je ten, kdo je pečlivý a přesný v číslech a zároveň vstřícný a týmový v charakteru. Každý náš kolega má v sobě kus obětavosti a snahu o pozitivní pohled na věc. Díky tomu se nám daří služby poskytovat kvalitně a v co největší možné míře.
Dokážeme toho hodně naučit a jsme přesvědčeni, že spoustu nových věcí se u nás naučí i ten nejostřílenější ekonom. Nicméně předpokládáme, že by náš nový kolega či kolegyně měli mít přehled o účetnictví a chápání účetních souvislostí, ideálně v prostředí neziskových organizací. Vítáme zkušenosti s tvorbou komplexních rozpočtů.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Rozhodli jste se ukončit pracovní poměr ve stávajícím zaměstnání? My vám pomůžeme. Společně se podíváme na ukončení pracovního poměru, co říká zákoník práce o výpovědi, jednak ze strany zaměstnance, jednak ze strany zaměstnavatele. Nebo jste dostali výpověď od svého zaměstnavatele? Povíme si, v jakých případech vám zaměstnavatel výpověď může dát.
Ukážeme vám hlavní rozdíl mezi agenturním zaměstnáváním, které je za úplatu, a dočasným přidělením zaměstnance k jinému zaměstnavateli - zapůjčení zaměstnance. Podíváme se na to, jak zákoník práce řeší agenturní zaměstnávání i dočasné přidělení a na co si dát pozor.
V tomto článku týkajícím se pracovní smlouvy se podíváme na nezbytné a obvyklé náležitosti pracovní smlouvy. Vysvětlíme si rozdíly mezi pracovní smlouvou na dobu neurčitou a pracovní smlouvou na dobu určitou; zjistíme, co se stane na konci doby určité. Nechybí ani pracovní smlouva ke stažení.
Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Jeden ze žádaných benefitů - zaměstnanecké akcie - nemá v České republice zatím oporu v zákonech. Pokud vám zaměstnavatel nabídne možnost odkupu akcií společnosti za zvýhodněnou cenu, musíte odvést daň i pojištění z částky, která je rozdílem mezi zvýhodněnou cenou pro zaměstnance a cenou obvyklou na trhu.
Hledání práce je běh na dlouhou trať. Pojďme najít novou, vysněnou práci, práci, která vás bude bavit. Vysvětlíme si postup, jak hledat práci a v dalších článcích vám pomůžeme se vším, co k vysněné práci potřebujete. S námi to zvládnete!
Zvládání stresu je individuální. Jsou lidé, kteří milují, když je jejich práce extrémně stresová, a naopak jsou tací, které sebemenší stres vykolejí. Ukážeme vám metody, které vám při pravidelném tréninku pomohou zbavit se stresu z práce. Doplníme i rady, co od stresu dlouhodobě nepomůže.
V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.
Znáte základní povinnosti zaměstnavatele? Ukážeme vám, co je povinností vašeho zaměstnavatele před zahájením vašeho pracovního poměru, v průběhu a při skončení pracovního poměru.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje