Obchodní zástupce pro APF GROUP, výhradní zastoupení
- Brno
- Josef Mrtvý
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | třída Kpt. Jaroše 1928/9, Brno, 602 00 Zobrazit na mapě |
Firma | Diecézní charita Brno |
Kategorie | Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka |
Min. vzdělání | Vysokoškolské / universitní |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Pokročilý B2) |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Jsme jedna z největších neziskovek rozesetá po celém Jihomoravském kraji a části kraje Vysočina. Nabízíme velice široké spektrum služeb a stejně tak je i různorodé složení našich týmů. Ale všechny nás při práci motivuje společný záměr - pomáhat lidem, kteří si pomoci nemohou, a podporovat samostatnost těch, kteří si pomoci neumí, vracet důstojnost do života všem našim klientům. Toto velmi formuje pracovní prostředí, náladu a důvody proč s námi mnozí zaměstnanci vydrží i několik desítek let.
Pracujete rádi s čísly, ale nechcete jen počítat zisky akcionářů? Oceníte smysluplnost své práce před vysokým finančním ohodnocením? Zajímá vás, kolik v dnešní době stojí pomoc potřebným? Přidejte se k nám a pomozte nám ji efektivně řídit.
Naší hlavní činností je pomoc těm, kteří si pomoci nemohou nebo neumí. Nabízíme širokou škálu sociálních i zdravotních služeb. Hledáme ekonoma, který dokáže pojmout složitost ekonomiky velké neziskové organizace, který umí čísla interpretovat a přetavit je ve správná rozhodnutí, který zvládne uřídit miliardový rozpočet. Hledáme ekonoma s velkým E.
Složitost financování neziskové organizace klade velké požadavky na logické uvažování a schopnost se na čísla podívat „z vrchu“. Je potřeba mít ekonomický nadhled, a zároveň se někdy umět ponořit pod povrch a pochopit věc do hloubky. Proto vyžadujeme zkušenost na pozici ekonoma ve velké organizaci nebo v neziskovce, protože systém financování je u nás opravdu jiný.
Zároveň se jedná o manažerskou pozici – ekonom řídí účetní oddělení, projektové, mzdové a je součástí ekonomických rozhodování v organizaci. Takže to rozhodně není jen o číslech, ale též o práci s lidmi. Je pravou rukou vedení v ekonomicko-manažerských otázkách.
Ideální nový kolega či kolegyně je ten, kdo je pečlivý a přesný v číslech a zároveň vstřícný a týmový v charakteru. Každý náš kolega má v sobě kus obětavosti a snahu o pozitivní pohled na věc. Díky tomu se nám daří služby poskytovat kvalitně a v co největší možné míře.
Dokážeme toho hodně naučit a jsme přesvědčeni, že spoustu nových věcí se u nás naučí i ten nejostřílenější ekonom. Nicméně předpokládáme, že by náš nový kolega či kolegyně měli mít přehled o účetnictví a chápání účetních souvislostí, ideálně v prostředí neziskových organizací. Vítáme zkušenosti s tvorbou komplexních rozpočtů.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Jsme lidé, máme rozdílné povahy, přístupy, způsob komunikace, zájmy a mnoho dalšího. Hranice mezi legrací a šikanou je často velmi tenká; co je pro jednoho zábava, může být pro jiného ponižující nebo nepříjemné. Z důvodu různosti vzniká prostředí, které nahrává šikaně. Povíme si, co to je šikana v práci, jaké jsou druhy šikany na pracovišti, jak se bránit, co dělat, když jste svědkem. Závěrem si řekneme, jak každý z nás může šikaně zabránit.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Vše, co potřebujete vědět o registraci na úřadě práce - musím se registrovat, kde se registrovat, kdy se registrovat se dozvíte v daném článku. Jak probíhá osobní schůzka a co můžete zařídit online z pohodlí domova. Věděli jste, že již nemusíte na úřad práce v místě vašeho trvalého bydliště, ale stačí ten, který je nejblíže vašemu bydlišti, byť jen přechodnému?
Občas nás v práci něco naštve, ale co když nás něco nebo někdo v práci štve pořád? Ukážeme si hlavní signály, kdy je vhodný čas změnit práci. Jak na změnu, a co musíte pro změnu zaměstnání udělat.
Návrat do práce po mateřské či rodičovské dovolené nemusí být snadný. Odcházíte od svého dítěte, do týmu, který se částečně změnil. Povíme si, na co máte nárok, kdy vám váš zaměstnavatel musí držet vaše původní místo, kdy vás mohou přesunout na stejnou pozici, ale do jiného týmu a kdy vám žádné místo držet nemusí. Přidáme i základní informace o tom, na co jako rodič máte nárok.
Péče o osobu blízkou není jednoduchá, je náročná časově, psychicky a často i finančně. Zodpovíme všechny vaše dotazy, abychom vám v této situaci pomohli. Vysvětlíme si, kdo je to osoba blízká, jaké jsou vaše povinnosti jako pečující osoba. Povíme si vše o příspěvku na péči, kdo, kde a jak o příspěvek žádá, co je možné z příspěvku zaplatit. Jak je možné skloubit vaši práci s péčí; na co jako zaměstnanec máte nárok. A v neposlední řadě i jak péči o osobu blízkou ukončit.
Zaměstnavatel za vás zaplatí drahé školení, ale na druhou stranu po vás chce podepsat kvalifikační dohodu, kterou se zaměstnavateli upíšete na několik let. Než podepíšete, zjistěte, za jakých podmínek se kvalifikační dohoda uzavírá, co všechno musí obsahovat a jaké z ní pro vás plynou závazky a případné pokuty.
Povíme vám vše k tématu “pracovní smlouva na dobu určitou a prodloužení”. Zjistíte, jaké máte možnosti, když se blíží konec vašeho pracovního poměru, kolikrát může zaměstnavatel využít možnost opakovaného prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou a kdy nastává automatické prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou.
Chystáte se podat výpověď v práci nebo jste výpověď dostali? Pak je tento článek právě pro vás. Dozvíte se vše o výpovědní době, jak na ni nahlíží zákoník práce, jak se výpovědní doba počítá, jak je to s nemocí ve výpovědní době a mnoho dalších zajímavých a užitečných informací.
Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje