Účetní na HPP
- Brno
- OHP účetní kancelář s.r.o.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | třída Kpt. Jaroše 1928/9, Brno, 602 00 |
Firma | Diecézní charita Brno |
Kategorie | Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka |
Min. vzdělání | Vysokoškolské / universitní |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Pokročilý B2) |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Jsme jedna z největších neziskovek rozesetá po celém Jihomoravském kraji a části kraje Vysočina. Nabízíme velice široké spektrum služeb a stejně tak je i různorodé složení našich týmů. Ale všechny nás při práci motivuje společný záměr - pomáhat lidem, kteří si pomoci nemohou, a podporovat samostatnost těch, kteří si pomoci neumí, vracet důstojnost do života všem našim klientům. Toto velmi formuje pracovní prostředí, náladu a důvody proč s námi mnozí zaměstnanci vydrží i několik desítek let.
Pracujete rádi s čísly, ale nechcete jen počítat zisky akcionářů? Oceníte smysluplnost své práce před vysokým finančním ohodnocením? Zajímá vás, kolik v dnešní době stojí pomoc potřebným? Přidejte se k nám a pomozte nám ji efektivně řídit.
Naší hlavní činností je pomoc těm, kteří si pomoci nemohou nebo neumí. Nabízíme širokou škálu sociálních i zdravotních služeb. Hledáme ekonoma, který dokáže pojmout složitost ekonomiky velké neziskové organizace, který umí čísla interpretovat a přetavit je ve správná rozhodnutí, který zvládne uřídit miliardový rozpočet. Hledáme ekonoma s velkým E.
Složitost financování neziskové organizace klade velké požadavky na logické uvažování a schopnost se na čísla podívat „z vrchu“. Je potřeba mít ekonomický nadhled, a zároveň se někdy umět ponořit pod povrch a pochopit věc do hloubky. Proto vyžadujeme zkušenost na pozici ekonoma ve velké organizaci nebo v neziskovce, protože systém financování je u nás opravdu jiný.
Zároveň se jedná o manažerskou pozici – ekonom řídí účetní oddělení, projektové, mzdové a je součástí ekonomických rozhodování v organizaci. Takže to rozhodně není jen o číslech, ale též o práci s lidmi. Je pravou rukou vedení v ekonomicko-manažerských otázkách.
Ideální nový kolega či kolegyně je ten, kdo je pečlivý a přesný v číslech a zároveň vstřícný a týmový v charakteru. Každý náš kolega má v sobě kus obětavosti a snahu o pozitivní pohled na věc. Díky tomu se nám daří služby poskytovat kvalitně a v co největší možné míře.
Dokážeme toho hodně naučit a jsme přesvědčeni, že spoustu nových věcí se u nás naučí i ten nejostřílenější ekonom. Nicméně předpokládáme, že by náš nový kolega či kolegyně měli mít přehled o účetnictví a chápání účetních souvislostí, ideálně v prostředí neziskových organizací. Vítáme zkušenosti s tvorbou komplexních rozpočtů.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.
Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.
Povíme si, jak v praxi funguje pružná pracovní doba, někdy nazývaná také klouzavá pracovní doba. Ranní ptáče může chodit do práce brzy ráno, večerní sovy si mohou přispat. Jako vše, i pružná pracovní doba má jak své výhody, tak i nevýhody.
Péče o osobu blízkou není jednoduchá, je náročná časově, psychicky a často i finančně. Zodpovíme všechny vaše dotazy, abychom vám v této situaci pomohli. Vysvětlíme si, kdo je to osoba blízká, jaké jsou vaše povinnosti jako pečující osoba. Povíme si vše o příspěvku na péči, kdo, kde a jak o příspěvek žádá, co je možné z příspěvku zaplatit. Jak je možné skloubit vaši práci s péčí; na co jako zaměstnanec máte nárok. A v neposlední řadě i jak péči o osobu blízkou ukončit.
Znáte základní povinnosti zaměstnavatele? Ukážeme vám, co je povinností vašeho zaměstnavatele před zahájením vašeho pracovního poměru, v průběhu a při skončení pracovního poměru.
Nahlásili jste pracovní úraz, zaměstnavatel potvrdil, že se o pracovní úraz jedná, s lékařem jste vyplnili potřebné dokumenty pro pojišťovnu. Víte, na co všechno máte nárok? Kdy zaměstnavatel nemusí odškodné vyplatit, nebo vyplatí jen část?
Ukončení pracovního poměru ve zkušební době není nic, co bychom chtěli. Ale občas i přes veškerou snahu to musíme udělat. Poradíme vám, jak správně postupovat při zrušení pracovního poměru ve zkušební době, a přidáme i formulář, který můžete použít.
Často se stává, že potřebujete svůj pracovní poměr ukončit dříve a nemůžete ve stávajícím zaměstnání čekat na klasickou dvouměsíční výpovědní lhůtu. V dalším díle našeho miniseriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na tyto situace, tedy na ukončení pracovního poměru dohodou.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje