Skladová účetní
- Brno
- RS Premiere s.r.o.
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | Brno |
Firma | Diecézní charita Brno |
Kategorie | Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka |
Min. vzdělání | Vysokoškolské / universitní |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Pokročilý B2) |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Jsme jedna z největších neziskovek rozesetá po celém Jihomoravském kraji a části kraje Vysočina. Nabízíme velice široké spektrum služeb a stejně tak je i různorodé složení našich týmů. Ale všechny nás při práci motivuje společný záměr - pomáhat lidem, kteří si pomoci nemohou, a podporovat samostatnost těch, kteří si pomoci neumí, vracet důstojnost do života všem našim klientům. Toto velmi formuje pracovní prostředí, náladu a důvody proč s námi mnozí zaměstnanci vydrží i několik desítek let.
Pracujete rádi s čísly, ale nechcete jen počítat zisky akcionářů? Oceníte smysluplnost své práce před vysokým finančním ohodnocením? Zajímá vás, kolik v dnešní době stojí pomoc potřebným? Přidejte se k nám a pomozte nám ji efektivně řídit.
Naší hlavní činností je pomoc těm, kteří si pomoci nemohou nebo neumí. Nabízíme širokou škálu sociálních i zdravotních služeb. Hledáme ekonoma, který dokáže pojmout složitost ekonomiky velké neziskové organizace, který umí čísla interpretovat a přetavit je ve správná rozhodnutí, který zvládne uřídit miliardový rozpočet. Hledáme ekonoma s velkým E.
Složitost financování neziskové organizace klade velké požadavky na logické uvažování a schopnost se na čísla podívat „z vrchu“. Je potřeba mít ekonomický nadhled, a zároveň se někdy umět ponořit pod povrch a pochopit věc do hloubky. Proto vyžadujeme zkušenost na pozici ekonoma ve velké organizaci nebo v neziskovce, protože systém financování je u nás opravdu jiný.
Zároveň se jedná o manažerskou pozici – ekonom řídí účetní oddělení, projektové, mzdové a je součástí ekonomických rozhodování v organizaci. Takže to rozhodně není jen o číslech, ale též o práci s lidmi. Je pravou rukou vedení v ekonomicko-manažerských otázkách.
Ideální nový kolega či kolegyně je ten, kdo je pečlivý a přesný v číslech a zároveň vstřícný a týmový v charakteru. Každý náš kolega má v sobě kus obětavosti a snahu o pozitivní pohled na věc. Díky tomu se nám daří služby poskytovat kvalitně a v co největší možné míře.
Dokážeme toho hodně naučit a jsme přesvědčeni, že spoustu nových věcí se u nás naučí i ten nejostřílenější ekonom. Nicméně předpokládáme, že by náš nový kolega či kolegyně měli mít přehled o účetnictví a chápání účetních souvislostí, ideálně v prostředí neziskových organizací. Vítáme zkušenosti s tvorbou komplexních rozpočtů.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Návrat do práce po mateřské či rodičovské dovolené nemusí být snadný. Odcházíte od svého dítěte, do týmu, který se částečně změnil. Povíme si, na co máte nárok, kdy vám váš zaměstnavatel musí držet vaše původní místo, kdy vás mohou přesunout na stejnou pozici, ale do jiného týmu a kdy vám žádné místo držet nemusí. Přidáme i základní informace o tom, na co jako rodič máte nárok.
Zjistěte, jaký můžete mít přivýdělek na rodičovské dovolené, aniž byste ztratili nárok na rodičovský příspěvek. Pomůžeme vám rozhodnout se, jestli je lepší dohoda nebo OSVČ. O rodičovský příspěvek při zaměstnání nemůžete přijít, pokud splníte zákonem stanovené podmínky.
Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.
Zvládání stresu je individuální. Jsou lidé, kteří milují, když je jejich práce extrémně stresová, a naopak jsou tací, které sebemenší stres vykolejí. Ukážeme vám metody, které vám při pravidelném tréninku pomohou zbavit se stresu z práce. Doplníme i rady, co od stresu dlouhodobě nepomůže.
Onemocněli jste? Nejsme roboti, stát se to může každému. Poradíme vám, jak postupovat. Pro takové případy je zde institut dočasné pracovní neschopnosti. S námi se dozvíte vše o neschopence, vycházkách, kontrolách, které vás mohou navštívit, jak a kým budete v době vaší nemoci zaplaceni a mnoho užitečných rad. Připomeneme vám, jaké jsou vaše povinnosti.
Dozvíte se, co to je přesčas, jaký je rozdíl mezi dobrovolným a povinným přesčasem. Proč jít na dobrovolný přesčas o státním svátku? Vysvětlíme si, jak se přesčasy proplácí a kdy si můžete vzít náhradní volno. Jaké důsledky mohou být, když na přesčas nepřijdete, protože se vám to nehodí.
Seznamte se s nejlepšími HR událostmi roku! Představujeme vám TOP 10 konferencí a setkání zaměřených na lidské zdroje, kde můžete získat aktuální informace, sdílet zkušenosti a navázat nové kontakty v oboru. Nepropásněte příležitost být v centru dění a být informován o nejnovějších trendech v HR. 🌟🗓️🤝
Uchazečů o pozici je hodně, proto váš životopis musí být perfektní, aby budoucího zaměstnavatele zaujal. Pojďme si ukázat rozdíly v životopisech. Zodpovíme vaši otázku “jak udělat životopis”. Podělíme se s vámi o tipy a triky personalistů. Ulehčíme vám práci s psaním životopisu. Šablona, neboli předloha, životopisu v češtině a angličtině je pro vás připravena ke stažení zdarma.
Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.
Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje